12 Ocak 2013 Cumartesi

Karakalem Ustası


Yukarıdaki resim İtalyan Diego Fazo'ya ait. İlk gördüğümde hiç bir tepki vermemiştim, normal bir fotoğraftan farkı yoktu benim için ama biraz araştırdıktan sonra şaşkınlıktan ağzımın açık kaldığını fark ettim. Diego Fazo önceleri dövme sanatçısıyken daha sonraları karakalem resim yapmaya başlamış ve bu da onun karakalem şaheserlerinden sadece biri. Bende ufaklığımdan beri karakalem çiziyorum ve böyle çizimleri gördükçe gaza gelmemem mümkün değil, benim gibileri daha çok olayın içine sürüklerken, karakalemle hiç uğraşmayanlarıda başlamaya teşvik ettiği bir gerçek. Altta bu arkadaşın üstteki çizimi yaparkenki bir iki fotoğrafı ve diğer şaheserlerini var. Ayrıca deviantarttan takip etmek istersenizde buraya tıklayabilirsiniz. Bence takip edilmesi gereken biri.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder